Naše "VELKÉ" úspěchy

Dočkali jsme se...je tu sobota a my vyrážíme do Plzně za naším Sapíkem a jeho úžasnou rodinou. Opět jsme s vámi strávili neskutečně krásný večer, plný výborného jídla a hlavně...měli jsme poslední možnost dopilovat vše na druhý den. Čekal nás totiž velký den. Sapík už není takové miminko, jako byl ještě před nedávnem. Teď už je to chlapan zralý na to, aby se mohl ukázat na veřejnosti a ukázal světu, že je to "pán pes". V neděli brzy ráno jsme vyjeli do nedalekých Klatov, kde jsme se zúčastnili Národní výstavy psů. Pro Sapíka to byla premiéra - proto jsme byli všichni lehce nervózní z toho, jak to celé dopadne. Teď, když píšu tyto slova se pousmívám a v hlavě se mi promítá ten zážitek, kdy vidíte jedno ze svých miminek, jak si to v tom kruhu užívá a bravurně zvládá přesně tak, jako jeho maminka. I přes veškeré obavy z ukazování zoubků si Sapík ve třídě mladých vyběhal nádherný posudek s oceněním VN - 1 velmi nadějný. Musím zdůraznit, že jeho " konkurent " byl opravdu krásný pes, o to víc si ceníme tohoto úžasného výsledku. 

Na řadu se dostala i naše maminka Daya Nicolett Bianco Dux - moje Nikií. Dnes jsme nastupovali - tedy já ne ( jelikož mi Nikolka při tréninku dupla na nohu a já do pátku hopsala na berlích ) s lehkou nervozitou. Čekal na nás celkem těžký úkol...pokud dostaneme dnes ve třídě šampionů titul CAC...posuneme se dál. Teď bych chtěla moc poděkovat Jiříkovi za parádní předvedení Nikolky, je krásný ji sledovat, jak si ten běh a celou atmosféru užívá. 

Stalo se tak a Nikča se dneškem stává GRAND ŠAMPIONKOU PRO ČESKOU REPUBLIKU!!!

A aby nebylo té radosti málo, Gwenka Nivanus zabojovala a ve třídě otevřené získává titul V CAC, CACIB, BOB!!!

Odjíždíme z Klatov a já jsem strašně nadšená z celkového dne a celkového úspěchu, který jsme dnes získali!

Ještě jednou všem blahopřeji a těším se na další společnou akci!!!

Video z Klatov můžete shlédnout ZDE.