MVP MLADÁ BOLESLAV

Prodloužený víkend jsme si vážně užili na výckvikovém táboře v Kutné Hoře se spousty přáteli. Nikolka si ho užila jako takový *wellnes víkend*, drbání, mazlení, mňamky...to bylo její. V neděli jsme ale brzy vstávali a vyrazili na výstavu do Mladé Boleslavy. Museli jsme vyrazit co nejdříve, aby jsme chytli ještě dobré místečko na stání, kvůli tomu děsnému horku. Léto je to úžasné ale pro výstavu a ještě k tomu rotvíků...to zrovna nic moc. I tak jsme řekli, že ještě jednu výstavu před štěníkama zvldáneme. Byli jsme řádně vybaveni chladícíma podložkama, takže prdelky byly celé dopoledne naprosto v pohodě. Pak už jsme je vytáhli jen do kruhu a začlo to. První do kruhu jsem si vzala Gwen Nivanus(mezitřída) od Jiříka Reizenthalera a získaly jsme CAC. Do třídy šampionů jsem nastoupila s Nikolkou a taktéž CAC...už to pro mě byl obrovský zážitek, když jsem si s oběma vyběhala to, proč jsme do Boleslavy přijeli...dál už to šlo vše jako po másle.. sice jsme museli nastoupit proti sobě ale i tak..s Nikolkou titul CACIB a Gwen res.CACIB. Huráá už bylo co slavit! Ale sláva ještě neskončila, protože Nikií vybojovala titul BOB!!!! Jsem šťastná, Nikolka je miláček..dostala plno dobrůtek a teď už si budeme jen užívat.

Fotečky ZDE