***Narozeniny***

Moji milí chlupáčci a páníčci, přeji vám všem to nejpevnější zdravíčko a hlavně spokojený a klidný život. Dnes je nám přesně rok, co jste přišli na svět... chtěla jsem vymyslet nějaké povídání, které by bylo ode mě - od srdce ale "Sapík" byl rychlejší a já se musím pochlubit. Jsem šťastná, že jste všichni našli ty pravé pánečky a že se máte krásně. VŠE NEJLEPŠÍ K PRVNÍM NAROZENINKÁM, BANDO ROTVAJLEŘÍ......

 

  Bylo nad ránem 2.října roku 2015,  Nikča měla termín porodu a já netrpělivě čekala,...... koneckonců, co mě taky zbývalo, nežli čekat......První holčička, která už bohužel nežila mě přinesla slzy smutku........s napětím jsem tedy čekala co bude dál......
    A pak jsem zaslechla nějaké  težko identifikovatelné zvuky. Snažila jsem se zjistit odkud příchází, a ony z Nikči bříška......Pozorně jsem se tedy zaposlouchala, přiložila ucho k bříšku rotwaileřice  Nikči, a najednou tu slyším směsici drobných hlasů, spíše tedy hlásků........."tak jdem ven ?, já nevím, mě se nechce, já bych tedy šel, počkáme ještě chvíli....."Nevěřila jsem vlasním uším. Spím, či bdím :-)"Ticho, ktré následovalo, mě pomalu a jistě začínalo
utvrzovat v tom, že se mě to asi opravdu jen zdálo, přesto jsem s napětím  dál poslouchala. Nikča se ani nepohnula, sama nejlíp věděla co se v jejím bříšku děje....
     A pak to přišlo. Z nitra vlnícího se  bříška, nastávající matky Nikči, se náhle ozval sborový pokřik : " ať si nám to, kdo chce věří, my jsme banda rotwaileří". 
Málem se mě zastavil dech, ale opravdu jen na chvíli.....po pár vteřinách se ozvalo : "já tedy jdu"  a v zápětí : "tak já taky".......To mě probudilo k životu........Zvedla jsem hlavu, koukla na hodiny, které ukazovaly pár minut po púl šesté, a vzápětí se objěvil první kluk . Dostal žlutý obojek.  Neuplynulo ani 3/4 hodiny, když světlo světa spatřila holčička, a vyfasovala obojek fialový. To byly ti, co chtěli ven, jako první.......Po dvou hodinách se ukázala další psí holčička, jež se vzápětí honosila růžovým obojkem a v těsném sledu se ven na svět dral kluk,jenž dostal obojek v barvě modré....a pak zase čekání......krátce po desáté pak další kluk, jenž dostal obojek  oranžový.  A pak dlouho a dlouho nic, až krátce po 15 h zase psí kluk, ale jako prvné holčička, zase smutek.......  To už, ale převažovala radost.........mrňata se měla čile k světu, a vše pomalu začalo směřovat k naplněnéní jejich bojového pokřiku : " my jme banda rotwaileří ".......Věřte, či nevěřte......:-):-):-)

        Po 56 dnech strávených společně s Nikčou a Jančou jsme se rozjely do světa ke svým novým páníčkům.....Ale ještě předtím nežli jsme se Janče rozutekly, tak nám vyprávěla tenle příběh. Jak jsme vlastně přišly na svět. A protože,jsme tehdy měly plný bříška a půlka smečky u toho pochrupávala, tak jsem se Vám to dovolil připomenout.
       Aby náhodou nikdo nezapoměl. Máme totiž narozeniny, slavíme prní rok svého života :-)

Napsal "žluták", prvorozeny pes, zvaný Sap