Klubová výstava rottweilerů

Tento víkend byl opravdu velmi pestrý a když ho ohodnotím, tak velice úspěšný. V pátek odpoledne jsme s mamčou, babičkou a malou Míšou a samozřejmě s naší smečkou vyrazili směr ZKO Luková, kde v sobotu probíhal závod. Mamča v kategorii IPO 3 vybojovala s Jackii krásné 3. místo, tímto jim moc gratuluji, protože všichni víme, že cvičení s Jackie je opravdu nadlidský výkon. Byl to velice příjemný den hlavně ve společnosti Móni, Vanessky a Ondříka. Díky za super den. V nedělku ráno jsme se odtud vydaly do Probluzy, kde probíhala klubová výstava rottweilerů. Pro nás velký den, jelikože jsem poprvné měla přihlášené obě mé holky Nikču i Amy. Přijely jsme brzy a tak jsme stihli okouknout skvěle připravné zázemí pro tuto akci. Bohužel jen počasí nám opět přálo až moc, protože akce se konala na fotalovém hřišti, kde prostě nebyla možnost se ukrýt proti tomu žahavému slunci. I tak jsme ale kousek stínu našly, a tak jsem mohla mít holky pěkně v chládku. Na tuto akci bylo přihlášeno přes 70 zvířat, což je nádherný zážitek, vidět na jednom místě tolik krásných psů. Podívaná to byla opravdu perfektní. Na řadu s Amynkou jsem se dostala až kolem druhé hodiny odpoledne, kdy byl plac šíleně rozpálený. Pan rozhodčí Uwe Petermann posuzoval poctivě a musím říct, že se mi jeho odvedená práce moc líbila! Ovšem to dlouhé běhání? To byl nadlidský výkon nejen pro nás handlery, ale také pro psy. Bohužel jsme měli možnost vidět zkolabování dvou pesanů, kteří už toto tempo nezvládli. Naštěstí jsou všichni v pořádku. Feny - tř. mladých byla nejpočetnější skupina - 15 fen. To se také podepsalo na běhání, které bylo nekonečné a myslím si, že mnozí z nás "mleli z posledních" - včetně mě. S Amy jsme bojovaly až do samého konce, kdy jsme se dostali mezi 5 nejhezčích. Naše třetí místo mě neskutečně překvapilo - V3. Ještě teď, když zavřu oči a promítnu si tento závěr, mám husí kůži. Opravdu jsem to nečekala, že budeme takhle vysoko. Pro nás to byla první zkušenost na takto velké akci a hlavně ve velmi silné skupině, kde bylo opravdu mnnoho nádherných zvířat. O to víc mě těší, jak to Amy zvládla, nejspíš se geny nezapřou :-) MILUJU JÍ. .... po krátkém oddechu a obrovského překvapení jsme musely nastoupit ještě s Nikčou, která byla ale totálně natěšená, že takhle neposlušnou jsem ji ještě nezažila :-) Ruce červené a odřené od vodítka mám ještě teď :-) I tak s Nikčou perfektní zážitek, když vidíte jak ji to baví, jak si samotnou výstavu užívá a raduje se z toho, že ji sleduje tolik lidí. Odnesly jsme si perfektní posudek od pana rozhodčího s jedinou vadou a to: velmi tmavý pigment.. ano toho jsme si vědomi a bohužel to neovlivníme, ale klady převyšovaly nad zápory. Běhání jsem už sama nezvládla, bylo toho už opravdu moc, Nikču jsem musela předávat mamče, které moc děkuji za pomoc v tento těžký - dlouhý - ale krásný den! Výsledek pro dnešek - V4. 

Děkuji za podporu holkám, které to vedro s námi přetrpěly až do samého konce výstavního dne.  Velké díky také patří celé organizaci této akce, protože samotnou akci měli perfektně připravenou (bohužel počasí neovlivníte).

Byl to krásný den plný nových zážitků a poznatků. Vše jsme zmákli na jedničku a teď už se můžeme jen radovat a těšit se na další společné akce.

 

Odkaz na FOTO zde.